PDA

Επιστροφή στο Forum : Code already in use

tairon
21-03-06, 00:39
http://www.destinator1.com/community/

Signomi gia ta greek english alla exo na grapso elinika poli kairo kai to pliktrologio einai akoma to kseno , molis prosgiothika ellada :)

Opos fenete kai ston titlo o kodikos poy anagrafete mesa sto jacket tou CD mou einai already active apo kapion allon :shock:

Agorasa to CD apo to plaisio , sto Marousi , sto emporiko kentro The Mall to sabato 18/03/06 , exo eftixos kratisi apodiksis kai to ticket tis Visa mou me tin opoia egine i sinalagi ( na ine kala i kopela mou ^^ )

Prokite gia ena sketo jacket me to logismiko Destinator PN, kai ton xarti tis elladas , sxediasmeno gia tous HP 6515 , o politis me diabebeose oti tha mporousa na katebaso ena patch gia na to kano na doulepsi sto Yakumo delta 300 GPS 2L pou mou ekane doro i kopela mou prin mia bdoamada .

Meno thessaloniki distixos , molis girisame kai pira xampari ti egine me to Key mou :x

An mpori kapios na mou dosi mia lisi eimai open , aurio to proi tha prospathiso na paro tilefono tin NGI gia na bgaloume mia akri 8)

Kai an kapios grorizi TO tilefono gia aftes tis periptosis , tha ithela para poli na mou to pi ^^

zeppelin
21-03-06, 11:34
To πακέτο σου γράφει στοιχεία για έναν εκ των 2 distributor: MLS ή Telematix. Μάλλον Telematix είναι και το πακέτο που έχεις πάρει είναι για το 6515. Απλά τηλεφώνησέ τους και θα σου δώσουν νέο κωδικό