PDA

Επιστροφή στο Forum : IGO MyWay

miltiadis-68
26-04-08, 19:52
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη, χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση.

Μιας και είμαι λίγο άσχετος, θα ήθελα να με βοηθήσετε αν είναι δυνατό.

Υπάρχει πρόγραμμα και χάρτες igo Myway?

αν ναι πως μπορώ να τα βρώ;

Ευχαριστώ

ΚΩΣΤΑΣ
26-04-08, 20:01
Και βέβαια υπάρχει. Μπορείς να το βρείς από εδώ : http://www.igomyway.gr/ bigsmile

papajo
26-04-08, 20:24
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη, χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση.

Μιας και είμαι λίγο άσχετος, θα ήθελα να με βοηθήσετε αν είναι δυνατό.

Υπάρχει πρόγραμμα και χάρτες igo Myway?

αν ναι πως μπορώ να τα βρώ;

Ευχαριστώ
ΠΡΟΣΕΞΕ μόνο αν η συσκευή σου είναι ΡΝΑ. Όλο και κάποια ζημιά θα σου παρουσιάσει σε λίγο.

panosha
03-05-08, 23:52
ΠΡΟΣΕΞΕ μόνο αν η συσκευή σου είναι ΡΝΑ. Όλο και κάποια ζημιά θα σου παρουσιάσει σε λίγο.
Τι εννοείς ;

akatsim
05-05-08, 13:29
Εχω αγορασμενο το igo 2006 και θελω να το βαλω σε ενα ΡΝΑ. Καποια βοηθεια πως γινεται η που θα το βρω ετοιμο να τρεχει απο καρτα μνημης?

panosha
05-05-08, 13:30
Nόμιμα μόνο πακέτο με νέα συσκευή PNA.

papajo
05-05-08, 18:38
Τι εννοείς ;

Nόμιμα μόνο πακέτο με νέα συσκευή PNA.
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!Διαφορετικά, αν η συσκευή δεν είναι φτιαγμένη απο την μαμά της να τρέχει igo, θα τρέχεις εσύ για σέρβις και μάλιστα hardware. Δύο φορές έκαψε στοιχεία της μητρικής σε vector 380. Στην εταιρεία μου είπαν ότι τα μισά προβλήματα hardware οφείλονται στην προσπάθεια να λειτουργήσει το igo στην συσκευή.
Αλλά και σε PDA δημιουργεί προβλήματα(αλλαγή στις ρυθμίσεις gps είναι η πιό συνηθισμένη). Οι κάρτες που είναι γραμμένα μερικά προγράμματα ακολουθούν την κωδικοποίηση CPRM. Αυτή επιτρέπει μεν να αντιγράψεις την κάρτα αλλά για να λειτουργήσει το αντίγραφο, ζητά κάποιο κωδικό. Ίσως λοιπόν ο τρόπος εγγραφής του igo στην κάρτα να μην ταιριάζει με όλες τις συσκευές.